کلمة المفتاح Perceived price fairness / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Goli، Fatemeh ؛ كاتب مسؤول : Haghighinasab، Manijeh ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Winter 2022, Volume 15 - Number 1 ، عالمي (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 111 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:Dynamic PricingBibliometricPerceived price fairnessScience Map
-
2.
كاتب مسؤول : کریمی علویجه، محمدرضا ؛ مؤلف : قدیری، زهرا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 93 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرضایت مشتریتمایلات رفتاریتفاوت ادراک شده از خریدادراک از قیمت منصفانهقیمت منصفانهمشتریهواپیماییبلیتمشتریان
-
3.
كاتب مسؤول : Nazari، Mohsen ؛ مؤلف : Sheikholeslami، Seyed Parham ؛
مجلة:International Marketing Modeling»Summer and Autumn 2021, Volume 2 - Number 2 (11 صفحة - من 104 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:Willingness to payConsumer SurplusPerceived price fairnessPrice SegmentationPrice Hedge
-
4.
مؤلف : خورشیدی، غلامحسین ؛ بانویی، عارف ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1387 - شماره 27 ISC (32 صفحة - من 59 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:انصاف درک شده از قیمتقیمتمنصفانه
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة International Marketing Modeling 1 |
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة Iranian Journal Of Management Studies 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)