کلمة المفتاح Personalized Advertising / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عزیزی نیا، مریم ؛ صادقی، مهرداد ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمزاده، رضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1400 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 174 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمدل مفهومیتبلیغات شخصی سازی شدهاطلاعاتفراترکیبتبلیغات شخصیسازیتبلیغات شخصیپژوهش
-
2.
مؤلف : عزیزی نیا، مریم ؛ صادقی، مهرداد ؛ كاتب مسؤول : ابراهیم زاده، رضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1402 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science (27 صفحة - من 125 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتشخصی سازیتبلیغات شخصی سازی شدهتبلیغات شخصیسازیاطلاعاتتبلیغات شخصیمخاطبپژوهش
-
3.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ صالح گوهری، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 1 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:عوامل شناختیعوامل عاطفیتبلیغ رفتاری آنلاینتبلیغ شخصیسازیشدهپاسخ رفتاری