کلمة المفتاح persuasion in advertising / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : غیاثیان، علی ؛ سلیمانی، ندا ؛ عامری شهرابی، محسن ؛ كاتب مسؤول : ابطحی، عطاء اله ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»تابستان 1400 - شماره 53 (19 صفحة - من 127 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:رسانهرسانههای اجتماعیاقناع در تبلیغاتتحلیل محتوا تبلیغات
-
2.
مؤلف : غیاثیان، علی ؛ سلیمانی، ندا ؛ عامری شهرابی، محسن ؛ كاتب مسؤول : ابطحی، عطاءا ؛
مجلة:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»بهار 1400، سال یازدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 828 إلی 849 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتحلیل محتوارسانه های اجتماعیاقناع در تبلیغات
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای) 1 |
مجلة مطالعات رسانه ای 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)