کلمة المفتاح Place marketing / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : گل افشان یوسفی، یاسمین ؛ نعمت زاده، سینا ؛ مومنی، ماندان ؛ كاتب مسؤول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 التصنيف A+ (Azad University (17 صفحة - من 75 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگریبازاریابی مکانتوسعه برندمکانهای طبیعی
-
2.
مؤلف : Yazdanpanah Shahabadi، Mohammad Reza ؛ Sajadzadeh، Hasan ؛ Rafieian، Mojtaba ؛
مجلة:Bagh-e Nazar»May 2019, Volume 16 - Number 71 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 19 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:conceptualizationPlace marketingPlace brandPlace brandingConceptual Model of Place Branding
-
3.
مؤلف : بهاری، نادر ؛ آقازاده، هاشم ؛ روشندل اربطانی، طاهر ؛ صدقی، شهرام ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»تابستان 1396 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 221 إلی 240 )
الکلمات المفتاحية:برند سازی شهریتوسعه کارآفرینیبازاریابی مکاننظریه ی داده بنیادشهرستان گرمیبرندسازی شهریکدگذاریمدیریتمدیریت شهری
-
4.
مؤلف : استیرى، حسین ؛
مجلة:نامه معماری و شهرسازی»پاییز و زمستان 1387 - شماره 1 ISC (18 صفحة - من 93 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی مکانشهر جدید هشتگردبازاریابی توسعهتحقق توسعه
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)