کلمة المفتاح Place branding / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : آجیل چی، مهتا ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:گردشگری شهری»پاییز 1402 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 49 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:شهر تهرانتجربه گردشگریگردشگران سلامتبرند سازی مکانی
-
2.
كاتب مسؤول : پورسعید، محمدمهدی ؛ مؤلف : شجاعی، فرزانه ؛ نیک نفس، علی اکبر ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1400، دوره سیزدهم ، شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 473 إلی 501 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیاینستاگرامبرندسازی مکانرویکرد دادهکاویگردشگریمکانپستشبکه اجتماعی اینستاگرامکامنت
-
3.
ارائة مدل برندسازی مکان با رویکرد کلان پروژههای تفریحی، ورزشی و گردشگری (مورد مطالعه: استان اصفهان)
كاتب مسؤول : سلیمی، مهدی ؛ مؤلف : طیبی، محسن ؛ خداپرست، محبوبه ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»زمستان 1399 - شماره 51 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 967 إلی 977 )
الکلمات المفتاحية:برندسازی مکانپروژههای تفریحیپروژههای ورزشیپروژههای گردشگری
-
4.
مؤلف : پورسعید، محمدمهدی ؛ برزگرپور، محبوبه ؛ شجاعی، فرزانه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1399، دوره جدید - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 120 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:شبکه های اجتماعیاینستاگرامبرندسازی مکانرویکرد داده کاویمکانشبکه اجتماعی اینستاگرامپستکامنتگردشگریمقاصدقانون
-
5.
مؤلف : یزدان پناه شاه آبادی، محمدرضا ؛ رفیعیان، مجتبی ؛ كاتب مسؤول : سجادزاده، حسن ؛
مجلة:معماری و شهرسازی آرمانشهر»تابستان 1399 - شماره 31 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 287 إلی 304 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد دارایی مبنابرندسازی مکانبازآفرینی بافت تاریخی تهراننظریه زمینهای (داده بنیاد)
-
6.
مؤلف : Yazdanpanah Shahabadi، Mohammad Reza ؛ Sajadzadeh، Hasan ؛ Rafieian، Mojtaba ؛
مجلة:Bagh-e Nazar»May 2019, Volume 16 - Number 71 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 19 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:conceptualizationPlace marketingPlace brandPlace brandingConceptual Model of Place Branding
-
7.
مؤلف : صفرنیا، حسن ؛ پورسعید، محمدمهدی ؛ كاتب مسؤول : برزگر، محبوبه ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1397 - شماره 16 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 97 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:برندسازی مقصدپیچیدگی برندهویتیابی مکانساکنان و گردشگران خارجی شهرکرمانبرندسازی مکان
-
8.
مؤلف : صمدی، منصور ؛ قنواتی، مهدی ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»زمستان 1391- شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 53 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:نام و نشان تجاری مکانینگرش گردشگرانویژگیهای مکانبازدید مجددارزش نام و نشان تجاری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)