کلمة المفتاح Quality of self service / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عابد خراسانی، مهران ؛ کفاشپور، آذر ؛ كاتب مسؤول : پویا، علیرضا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 ، ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 53 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرضایت مشتریانارزش درک شدهکیفیت خدمات سلف سرویسآمادگی فناورانه
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)