کلمة المفتاح Reading disorders / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : منصوری، لیلا ؛ مؤلف : روشن نیا، سمیه ؛ شکیبانیا، فریدون ؛
مجلة:تعالی مشاوره و روان درمانی»پاییز 1402- شماره 47 التصنيف A (Azad University (10 صفحة - من 35 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیکیفیت زندگینقاشی درمانیاختلال خواندن
-
2.
مؤلف : آخوندی یامچی، فیروزه ؛ اسدی، نادر ؛ كاتب مسؤول : دواتگری اصل، هانیه ؛
مجلة:پژوهش در آموزش ابتدایی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 6 (16 صفحة - من 15 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:مهارت خواندناختلالات خواندنکودکان دیرآموزکلاسهای هوشمندسیالی کلامیخواندنکودکانآزمون
-
3.
مؤلف : Akhundi Yamchi، Firuz ؛ Asadi Aidinloo، Nader ؛ كاتب مسؤول : Davatgar Asl، Haniyeh ؛
مجلة:Research in English Language Pedagogy»Summer and Autumn 2021 - Number 17 التصنيف A+ (Azad University/ISC (20 صفحة - من 469 إلی 488 )
الکلمات المفتاحية:Reading disordersLate Learning StudentsSmart ClassesWord chainWord Comprehension
-
4.
مؤلف : بیرامی، منصور ؛ هاشمی، تورج ؛ شادبافی، محمد ؛
مجلة:رویش روان شناسی»مهر 1397 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 231 إلی 244 )
الکلمات المفتاحية:اختلال سلوکاختلال خواندنمشکلات هیجانیبیش فعالیاختلال ریاضیاختلالات یادگیریدانشآموزان عادی
-
5.
مؤلف : احمدی، حمیرا ؛ محمودی، عثمان ؛ صالح، جبار ؛ کریمیانپور، غفار ؛
مجلة:سلامت روان کودک»زمستان 1393 - شماره 1 ISC (10 صفحة - من 37 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:یک زبانهاختلال های خواندندانش آموزاندوزبانه
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش در آموزش ابتدایی 1 |
مجلة تعالی مشاوره و روان درمانی 1 |
مجلة رویش روان شناسی 1 |
مجلة سلامت روان کودک 1 |
مجلة Research in English Language Pedagogy 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)