کلمة المفتاح repeat purchase intention / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شیبانی، طناز ؛ جماعت، تابع ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 91 (12 صفحة - من 337 إلی 348 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددتجربه مشتریانهم آفرینی برندرضایت مشتریان از برند
-
2.
كاتب مسؤول : رزم خواه، یاسر ؛ مؤلف : گنجی پور، سید رضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 89 (16 صفحة - من 561 إلی 576 )
الکلمات المفتاحية:شهرترضایتاعتمادتبلیغات شفاهیکیفیت اطلاعاتقصدخرید مجددشرکت علی بابا