کلمة المفتاح Restaurant / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شیرازی، علی ؛ حاج ملک، مریم ؛ بصیری نژاد، فاطمه ؛ رادپور، پگاه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 95 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریرستورانجو رستوراننیات رفتاریمشترینیات رفتاری مشتریان
-
2.
مؤلف : آخوندنژاد، آرمان ؛ داز، بی بی سارا ؛ نیرومند توماج، عبد الاحد ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»پاییز 1395 - شماره 6 (7 صفحة - من 73 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریرستورانکیفیت تجربهتصویر سبزاقداماتسبز
-
3.
مؤلف : احمدی، ابوالقاسم ؛ مومنی، ماندان ؛ كاتب مسؤول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریرستورانرویکرد دادهبنیادمشتریکدگذاری
-
4.
مؤلف : احمدی، ابوالقاسم ؛ مومنی، ماندان ؛ كاتب مسؤول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجلة:رهیافتهای نوین مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی»بهار 1402 - شماره 9 التصنيف A (Azad University (18 صفحة - من 23 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:جامعه اسلامیکیفیت خدماترستوران
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة گردشگری و اوقات فراغت 1 |
مجلة رهیافتهای نوین مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی 1 |
مجلة مدیریت کسب و کار 1 |
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)