کلمة المفتاح RFM analysis / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حریفی، رخساره ؛ مظفری، مرضیه ؛ كاتب مسؤول : نعیمی صدیق، علی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1401- شماره 114 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 135 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:خوشهبندی مشتریانتحلیل RFMmeansمشتریان سازمان بنادر و دریانوردیالگوریتم Kالگوریتم SOMداده کاوی
-
2.
مؤلف : تقوی فرد، محمد تقی ؛ خواجوند، سمانه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1392 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 28 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:داده کاویرتبه بندیبخش بندی مشتریانتحلیل آر اف امارزش طول عمر مشتریمشتریمشتریاناطلاعاتبانکتراکنشمدیریت ارتباط با مشتری