کلمة المفتاح : Self / (7 مقالة)
-
1.
مؤلف : مهرافزون، داریوش ؛ مکوند حسینی، شاهرخ ؛ كاتب مسؤول : ستوده اصل، نعمت ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»تابستان 1400 - شماره 84 ، A+ (Azad University/ISC (12 صفحة - من 22 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:ویژگیهای شخصیتیخودانتقادی: تحریف شناختی
-
2.
كاتب مسؤول : قرهداغی، علی ؛ مؤلف : همرنگ، ایرج ؛ رحیمی، سلام ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»تابستان 1400 - شماره 84 ، A+ (Azad University/ISC (14 صفحة - من 101 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:نوجوانانتحلیل محتواوالدیناحساس شرماحساس گناهخودزنی
-
3.
مؤلف : مرادی، شهریار ؛ عرفانی، نصراله ؛ كاتب مسؤول : دلفان بیرانوند، ارزو ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»پاییز 1399 - شماره 81 ، A+ (Azad University/ISC (16 صفحة - من 62 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای خودتنظیمیانگیزش تحصیلیبرنامهریزی عصبیکلامیراهبرد تلفیقی (خودتنظیمی و برنامهریزی عصبی -کلامی)دانشآموزان دختر و پسر
-
4.
مؤلف : رويین تن، سجاد ؛ رهیده، کریم ؛ امینی، ناصر ؛ لطیف جباری فر، سیدمحمد ؛ كاتب مسؤول : آزادی، شهدخت ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»پاییز 1399 - شماره 81 ، A+ (Azad University/ISC (10 صفحة - من 89 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:خودکنترلیرضایت زناشوییبهزیستی روان شناختیبهزیستی روانشناختیافراد با تجربۀ جنسی و بدون تجربۀ جنسیافراد با تجربه جنسی و بدون تجربه جنسی
-
5.
مؤلف : رحمت زاده، الهام ؛ كاتب مسؤول : رضاخانی، سیمین دخت ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»پاییز 1399 - شماره 81 ، A+ (Azad University/ISC (11 صفحة - من 111 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:خودپندارهمهارتهای ارتباطیویژگی های شخصیتیمهارت های ارتباطیویژگیهای شخصیتیویژ
-
6.
مؤلف : بهجانی زاده، مهرنوش ؛ كاتب مسؤول : سلیمی، مهتاب ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»پاییز 1399 - شماره 81 ، A+ (Azad University/ISC (11 صفحة - من 136 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیهوشهای چندگانههوش های چندگانهدانشآموزان دختر مقطع ابتداییدانش اموزان دختر مقطع ابتدایی
-
7.
مؤلف : عبداللهي، بيژن ؛ كاتب مسؤول : رضايي، سعيد ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»زمستان 1393 - شماره 58 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 58 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:نیاز به شناختخلاقیت کارکنانگـرایش به یـادگیریانگیزه یا میل به خودافزایی