کلمة المفتاح Self Organizing Maps / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حسینی، سید یعقوب ؛ ضیایی بیده، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1392، دوره هفدهم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 43 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:شبکه های عصبیمصرف کننده سبزبخش بندی بازارنقشه های خودسازمانده
-
2.
مؤلف : محمدعلیزاده، آرش ؛ راعی، رضا ؛ محمدی، شاپور ؛
مجلة:تحقیقات مالی»بهار و تابستان 1394، دوره هفدهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 159 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:پیش بینیشبکه های عصبیسقوط بازار سهامنگاشت خودسازماندهسقوطبازارمدلسـقوطبـازار
-
3.
مؤلف : Bayat، Neda ؛ Salem، Ali Asghar ؛
مجلة:Iranian Economic Reveiw»Summer 2020, Volume 24 - Number 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 591 إلی 620 )
الکلمات المفتاحية:Socioeconomic factorsSelf-organizing MapsKeywords: Electricity Energy ConsumptionResidential SectorsCategorical Data. JEL Classification: R2Q47L94C45
-
4.
مؤلف : رحیمزاد مدنی، کاوه ؛ داداشپور، هاشم ؛ كاتب مسؤول : رفیعیان، دکترمجتبی ؛
مجلة:پژوهش های جغرافیای برنامه ریزی شهری»بهار 1400، دوره نهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 93 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:تهراندسترسیپذیریدادهکاوی فضاییشهر فراگیرنگاشت خودسازمانده
-
5.
كاتب مسؤول : بحرینی زاد، منیژه ؛ مؤلف : اسلمی، سپیده ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 20 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:بخشبندی بازارنقشههای خودسازماندههشتگسطح درگیریواکنش نسبت به تبلیغات هشتکتبلیغاتمصرفکنندگانکاربرانشبکههای اجتماعینقشههای