کلمة المفتاح Service Quality Evaluation / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : جعفری، سکینه ؛ نجار زاده، محمد ؛ گلستانه، رضوان ؛ دیر گندم، نرجس ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1396 - شماره 10 التصنيف ب (Ministry of Science (36 صفحة - من 193 إلی 228 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتگردشگری الکترونیکایجاد انگیزهرفتار مصرف کنندهجست وجوی اطلاعات
-
2.
كاتب مسؤول : رضایی نور، جلال ؛ مؤلف : شهیدیان، علی ؛ ذاکر، حامد ؛
مجلة:مهندسی تصمیم»بهار 1395، سال دوم - شماره 6 (35 صفحة - من 49 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:حمل و نقل ریلیمدل سازی ساختاری تفسیریفرایند تحلیل سلسله مراتبی فازیارزیابی کیفیت خدمت دهیتودیم گسترش یافتهارزیابی کیفیت خدماتفازیمعیارتودیم