کلمة المفتاح Service scape / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ناصرامینی جلودارلو، سمیه ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1401- شماره 115 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 145 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلداریتجربه مشتریچرخه عمر رابطهنمای خدمت
-
2.
مؤلف : Nasar Amini Jeloudarlou، Somayyeh ؛ Faryabi، Mohamad ؛ Bafandeh Zendeh، Alireza ؛ كاتب مسؤول : Aali، Samad ؛
مجلة:Journal of System Management»Winter 2022, Volume 8 - Number 1 التصنيف A (Azad University/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:hotel industrycustomer experienceRelationship life cycleServicescape
-
3.
مؤلف : معماری، ژاله ؛ اصغری جعفرآبادی، محمد ؛ سیفی سلمی، طاهره ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز و زمستان 1392 - شماره 3 ISC (31 صفحة - من 91 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت تعاملیارزش درکشدهتوجهات رفتاریخدمات ورزشی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة Journal of System Management 1 |
مجلة مدیریت و توسعه ورزش 1 |
مجلة بررسی های بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)