کلمة المفتاح Servqual Model / (40 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : Bigdeli Rad، Hamid ؛ كاتب مسؤول : Bigdeli Rad، Vahid ؛
مجلة:space ontology international journal»Winter 2018, Volume 7 - Number 11 ، A+ (Azad University/ISC (7 صفحة - من 9 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:Service Qualitypublic transportationServqual ModelConsumers satisfaction
-
22.
مؤلف : همتی نژاد، مهرعلی ؛ شبانی، سپیده ؛ تسلیمی، زهرا ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 38 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 489 إلی 514 )
الکلمات المفتاحية:مدل سروکوالمدل کانودانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشیگسترش کیفیت عملکردکیفیت خدمات پژوهشی دانشگاهها
-
23.
مؤلف : اقامیرزایی محلی، طاهره ؛ بابازاده، محمد ؛ رحیم پور، باقر ؛ كاتب مسؤول : صالحی عمران، ابراهیم ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»مهر و آبان 1396، دوره دهم - شماره 4 ISC (13 صفحة - من 289 إلی 301 )
الکلمات المفتاحية:مدل سروکوالتحلیل شکافخدمات آموزشیارزیابی کیفیتادراک و انتظارات
-
24.
مؤلف : ططری، احسان ؛ احسانی، محمد ؛ کوزه چیان، هاشم ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»تابستان 1396 - شماره 37 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 213 إلی 228 )
الکلمات المفتاحية:استان لرستانکیفیت خدماتمدل سروکوالشکافباشگاههای خصوصی
-
25.
كاتب مسؤول : Siadat، Seyed Hossein ؛ مؤلف : Shafahi، Sara ؛
مجلة:International Journal of Management, Accounting and Economics»April 2017, Volume 4 - Number 33 (12 صفحة - من 367 إلی 378 )
الکلمات المفتاحية:Service QualityServqual ModelCustomer Relation ManagementMobile Customer Relation Management (MCRM)
-
26.
مؤلف : خسروی زاده، اسفندیار ؛ زهره وندیان، کریم ؛
مجلة:پژوهش در ورزش تربیتی»بهار و تابستان 1396 - شماره 12 ، الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 37 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتعلوم ورزشیگسترش عملکرد کیفیتالگوی کانوالگوی سروکوال
-
27.
مؤلف : دانا، امیر ؛ حامدی، سعیده ؛ رفیعی، صالح ؛ رحیمی زاده، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش در ورزش تربیتی»بهار و تابستان 1396 - شماره 12 ، الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 189 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:تحلیلرفتگیکمالگراییبازیکن بسکتبالخودپذیری
-
28.
كاتب مسؤول : شفیعی ثابت، ناصر ؛ مؤلف : میرواحدی، نگین سادات ؛
مجلة:آمایش جغرافیایی فضا»بهار 1396 - شماره 23 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 87 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمدل سروکوالشهرستان ورامینبنیاد مسکن انقلاب اسلامی
-
29.
مؤلف : قاسمی، اسوه ؛ ملکمی، افسانه ؛ مومنی، ماندان ؛ بابازاده، امیررضا ؛
مجلة:ميراث و گردشگری»بهار 1396، سال دوم - شماره 5 (26 صفحة - من 37 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:مدل سروکوالرضایت مشتریمراکز تفریحی و گردشگریمشتریمشتریانرضایت مشتریانعوامل موثر بر رضایت مشتری
-
30.
كاتب مسؤول : عزیزی، مهنام ؛ مؤلف : اسماعیل زاده، محمدرضا ؛ فهیم دوین، حسن ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1395 - شماره 28 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 103 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:شهرداریکیفیت خدماترضایتمندیمدل سروکوالبانوان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (11 مقالة)
- ب (8 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- ج (1 مقالة)