کلمة المفتاح social business / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : حاج علی اکبری، فیروزه ؛ مؤلف : خوئینی، الهه ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»تابستان 1403، دوره دوم - شماره 2 (20 صفحة - من 78 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:تقلیدانگیزهزنجانرفتار خریدتجارت اجتماعی
-
2.
مؤلف : حیدری، محسن ؛ باقری، افسانه ؛ محمدی الیاسی، قنبر ؛ كاتب مسؤول : آراستی، زهرا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1402 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science (22 صفحة - من 109 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینی اجتماعیمرور نظاممندتوسعه اخلاق کسب و کارکسب و کار اجتماعیکارآفرینیهمکاران
-
3.
مؤلف : Golestani، Alireza ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک التصنيف ملی (13 صفحة - من 32 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:Strategic human resource managementcreating shared valueSocial Businessshared value optimizationhigh-performance work system
-
4.
مؤلف : adeghian، Melika ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (24 صفحة - من 221 إلی 244 )
الکلمات المفتاحية:Social Businesselectronic customer loyaltyelectronic customer satisfactionelectronic customer trust
-
5.
مؤلف : Anari، Malihe ؛ Naami، Abdullah ؛ كاتب مسؤول : Shafei، Reza ؛
مجلة:International Journal of Ethics and Society»Winter 2022, Volume 4 - Number 4 التصنيف ب (Ministry of Science (8 صفحة - من 23 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:electronic loyaltySocial BusinessInterpretive StructuringEthical Values of Customers
-
6.
مؤلف : ساجدی خواه، علی ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛ شاهین، آرش ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1400 - شماره 63 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 1 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:رگرسیون تابعیعملکرد فروشتجارت اجتماعیتوصیه مشتریانمحصولات تجربیمحصولفروشمشتریانکاربراننظراتفـروشبـا
-
7.
كاتب مسؤول : Sadrizadeh، Seyed Farid ؛ مؤلف : Ghasemi jahan، Ali ؛ Hashemian Bojnord، Nahid ؛ Alsadat Hashemian، Elahe ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (16 صفحة - من 91 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:shopE-commerceSocial communication efficiency social businessE-shopCommercial Social Media
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)