کلمة المفتاح social commerce intention / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : عبدالمنافی، سعید ؛ مؤلف : سلیمانی، مریم ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 158 إلی 179 )
الکلمات المفتاحية:تمایل به تجارت اجتماعیارزش درک شده لذت گراسازه های تجارت اجتماعیریسک درک شدهتجارت اجتماعیاطلاعاتکاربرانمصرفکننده
-
2.
مؤلف : Soleimani، Maryam ؛ Danaei، Habibolah ؛ Jowkar، Aliakbar ؛ Parhizgar، Mohammad Mehdi ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Winter 2017, Volume 10 - Number 1 التصنيف العلمية - البحثية/ISC (28 صفحة - من 63 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:social supportperceived risksocial commerce intentionsocial media quality