کلمة المفتاح Sustainable Marketing / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شفیعی رودپشتی، میثم ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ محمدیان، محمود ؛ کردنائیج، اسداله ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1393 - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی پایدارروش شناسی کیفیصنعت خودرو ایرانمدلمدلهای بازاریابی
-
2.
مؤلف : Basheer Ismail Mahmoud ؛ Sarmad Hamza Jassim ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»January 2021, Volume 18 - Number 18 (22 صفحة - من 160 إلی 181 )
الکلمات المفتاحية:Economic DimensionSocial DimensionEnvironmental DimensionSustainable MarketingInternational Distribution
-
3.
كاتب مسؤول : پدیدار، شهراد ؛ مؤلف : حقیقی، محمد ؛ حسنقلی یاسوری، طهمورث ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1401، دوره بیست و ششم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 227 إلی 244 )
الکلمات المفتاحية:آینده پژوهیبازاریابی پایدارارزش ویژه مشتریصنعت شویندهمشتریکدگذاریراهبردهاعواملمحصولات
-
4.
مؤلف : لندران اصفهانی، سعید ؛ جمشیدی، عبدالعزیز ؛ رزاقی، الهام ؛ افضل، سیدامیرحسین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»بهار 1402- شماره 9 التصنيف B (Azad University (23 صفحة - من 25 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی پایدارارزش ادراک شده مصرف کنندهمشارکت در بازیافت ظروف بستهبندی
-
5.
مؤلف : آزادی، سیامک ؛ معروفی، فخرالدی ؛ مرادی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : نمامیان، فرشید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 التصنيف A+ (Azad University (15 صفحة - من 107 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:شرکتهای دانشبنیانبازاریابی پایدارفرا ترکیبدلفی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)