الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 9 |
علوم اجتماعی 3 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 2 |
اقتصاد 2 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 17 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 6 |
العلمية - البحثية 5 |
الف 1 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
مؤلف : آزادی، سیامک ؛ معروفی، فخرالدی ؛ مرادی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : نمامیان، فرشید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 التصنيف A+ (Azad University (15 صفحة - من 107 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:شرکتهای دانشبنیانبازاریابی پایدارفرا ترکیبدلفی
-
2.
مؤلف : کهزادی طهنه، مریم ؛ معروفی، فخرالدین ؛ بیات، بهروز ؛ كاتب مسؤول : زارعی، عاطفه ؛
مجلة:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»تابستان 1402 - شماره 113 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 241 إلی 258 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت راهبردیاعتبارسنجیارزیابی راهبردکتابخانههای عمومی ایرانراهبردیمدیرانکتابخانههای عمومیکارکنانمؤلفههایپژوهش
-
3.
مؤلف : رحیمیان، مهرداد ؛ معروفی، فخرالدین ؛ مرادی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : نمامیان، فرشید ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1401 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 295 إلی 332 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکفراترکیبمدلسازی ساختاری تفسیریمدیریت ارتباط با مشتری شاخص
-
4.
كاتب مسؤول : نسائی، خبات ؛ مؤلف : بساطی، نگار ؛ معروفی، فخرالدین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1401 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science (21 صفحة - من 71 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:عزت نفسموقعیت اجتماعیقوم گراییقصد خرید مشتریتجربه قبلی خریدقصد خریدمحصولاتمصرفکنندگانطبقه
-
5.
مؤلف : کهزادی طهنه، مریم ؛ معروفی، فخرالدین ؛ بیات، بهروز ؛ كاتب مسؤول : زارعی، عاطفه ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»بهار 1401 - شماره 129 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 41 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:اجرای راهبردمدیریت راهبردیارزیابی راهبردکنترل راهبردایرانکتابخانههای عمومیراهبردیتکنیک دلفیاطلاعاتمؤلفههایکتابخانههای عمومی ایران
-
6.
مؤلف : میر، علی ؛ معروفی، فخرالدین ؛ مرادی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : نمامیان، فرشید ؛
مجلة:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 23 التصنيف C (Azad University (25 صفحة - من 39 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازاریابیبانک ملیبانک ملتمسئولیتپذیری اجتماعی شرکتی
-
7.
مؤلف : صادقی، فرزاد ؛ معروفی، فخرالدین ؛ حمیدی زاده، علی ؛ كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 32 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:تکنولوژی(فنآوری)تکنولوژی نرم تجاریبازاریابی آنلاین
-
8.
كاتب مسؤول : معروفی، فخرالدین ؛ مؤلف : حسینی، سید فرهاد ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»بهار و تابستان 1400 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science (22 صفحة - من 29 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریرضایت شغلیتجانس فرهنگیبازاریابی درونئیکارکنانرضایتمندی کارکنانبازاریابی درونیرضایت
-
9.
مؤلف : علیشاهی فولاد، امین ؛ مرادی، علیرضا ؛ معروفی، فخرالدین ؛ كاتب مسؤول : نمامیان، فرشید ؛
مجلة:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»پاییز 1399 - شماره 39 التصنيف B (Azad University/ISC (11 صفحة - من 65 إلی 75 )
-
10.
مؤلف : معروفی، فخرالدین ؛ مرادی، بهروز ؛ محمدی، حیدر ؛ كاتب مسؤول : احمدیزاد، آرمان ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 165 إلی 183 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد شناختیاعتماد عاطفیتمایل به خرید مجددارزشتمایل به حمایتبیمهاعتمادمشتریمشتریانشرکت بیمهصنعت بیمه