کلمة المفتاح Teachers' Self-efficacy / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : آذربویه، فرزانه ؛ كاتب مسؤول : ناستی زایی، ناصر ؛
مجلة:مدیریت و چشم انداز آموزش»بهار 1401 - شماره 11 ISC (15 صفحة - من 18 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:معلمخودکارآمدیمهارتهای مدیریت کلاسجوّ روانی-اجتماعی
-
2.
كاتب مسؤول : نصیری، فخرالسادات ؛ مؤلف : قادری شیخی آبادی، مریم ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»زمستان 1399، دوره شانزدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 237 إلی 258 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدی معلمانرهبری هوشمندرهبری مثبت گراکارآفرینی مدارس
-
3.
كاتب مسؤول : سیف، محمد حسن ؛ مؤلف : رستگار، احمد ؛ ظهیری، اعظم ؛
مجلة:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 234 إلی 252 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدی معلمعوامل درون فردیدانش محتوایی تربیتی فناوریفناوریدانشمعلمتلفیق فناوریدبیرانمدل
-
4.
كاتب مسؤول : میراحمدی، خالد ؛ مؤلف : خراسانی، اباصلت ؛ ابوالقاسمی، محمود ؛ مهری، داریوش ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1398 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدی معلمانتوسعه حرفهای معلماناجتماعات یادگیری حرفهای
-
5.
مؤلف : Malmir، Ali ؛ Mohammadi Applied، Parisa ؛
مجلة:Research in English Language Pedagogy»Winter & Spring 2018 - Number 10 التصنيف A (Azad University/ISC (22 صفحة - من 117 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:reflective teachinglearner’s attitudesTeachers' professional successTeachers' self|efficacy
-
6.
مؤلف : Khany، Reza ؛ Tarlani Aliabadi، Hasan ؛
مجلة:Teaching English Language»Fall & Winter 2016, Volume 10 - Number 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 95 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:Learning StylesStructural equation modelingteaching stylesLearning AchievementsTeachers' Self-efficacy
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
- A (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)