کلمة المفتاح teaching learning process / (22 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : فراستخواه، مقصود ؛
مجلة:تدریس پژوهی»پاییز 1395 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 1 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:فضافرایند یاددهی و یادگیریفاصله نسلیفرهنگ دانشگاهیمناسبات دروننسلی و میاننسلینسلدانشجویاندانشگاهارتباطاتتدریسهیأتعلمیاستاداجتماعیانقلاب
-
2.
مؤلف : عبدلی، افسانه ؛ زین الدینی میمند، فاطمه ؛ آیتی، محسن ؛
مجلة:خانواده و پژوهش»تابستان 1396 - شماره 35 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 7 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:برقراری ارتباطفرآیند یاددهی یادگیریآسیب شناسی
-
3.
كاتب مسؤول : احسانی تیلمی، سلمی ؛
مجلة:پژوهش در آموزش شیمی»بهار 1398 - شماره 1 (18 صفحة - من 81 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:مقطع ابتداییدانشجو معلمراهبرد تدریسفرایند یاددهی- یادگیریمعلم علومدانشجودانشتدریسمعلمراهبردفرایند یاددهی
-
4.
مؤلف : سبحانینژاد، مهدی ؛ محمدی، ازاد ؛ كاتب مسؤول : احمدابادی ارانی، نجمه ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1399 - شماره 31 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 1 إلی 11 )
الکلمات المفتاحية:هابرماسگفتگودیالکتیکسقراطفرایند یاددهی - یادگیری
-
5.
كاتب مسؤول : رجبیان، احسان ؛ مؤلف : الوانی، سید مهدی ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»تابستان 1399 - شماره 112 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (37 صفحة - من 193 إلی 229 )
الکلمات المفتاحية:معلمانآموزش و پرورشرفتار سازمانی مثبتبهرهورییاددهی - یادگیری
-
6.
مؤلف : AHAMMAD، FAIYAZ ؛ NASRIN، (MRS) ؛
مجلة:Digital Content Management»Summer & Autumn 2020, Volume 1 - Number 1 التصنيف ب (Ministry of Science (24 صفحة - من 85 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:learnersOnline-learningTeaching -learning process
-
7.
كاتب مسؤول : چراغی، هاله ؛ مؤلف : مدرسی پور، زهره ؛
مجلة:پژوهش های زبان و ترجمه فرانسه»بهار و تابستان 1400 - شماره 6 التصنيف ب (Ministry of Science (20 صفحة - من 3 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:آموزشیادگیریزبان فرانسهرویکرد شناختیکاربرد زبانLanguage Uselanguage skillscognitive approachundergraduate studentsFrench languageتولید شفاهی و نوشتاریدانشجویان مبتدی کارشناسیآموزش/یادگیریTeaching/Learning Processزبانزبانآموزاندانشجویاندانشکاربردیادگیری زبان فرانسهیادگیری زبان
-
8.
كاتب مسؤول : احمدی، پروین ؛ مؤلف : رجبی هرسینی، مریم ؛ محسنی، هدی سادات ؛
مجلة:پژوهش های برنامه درسی»بهار و تابستان 1400، دوره یازدهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 264 إلی 285 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسی تلفیقی (درهمتنیدهیکپارچه)پدیدارشناسیدوره ابتداییتجربه زیستهفرایند یاددهی- یادگیریمعلمانبرنامه درسی تلفیقیتدریسرویکرد تلفیقیپژوهشدانشآموزانآموزشمصاحبه
-
9.
كاتب مسؤول : Narenji Rhani، Fatemeh ؛ مؤلف : Mohaddes، LMohammad Javad ؛ Hejazi، Samaneh Sadat ؛
مجلة:Iranian Distance Education Journal»Summer&Autumn 2021, Volume 3 - Number2 (26 صفحة - من 47 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:Systematic reviewIranian service organizationsteaching-learning processE-Learning Environment
-
10.
مؤلف : فسنقری، آزاده ؛ گشمردی، محمود رضا ؛ لطافتی، رویا ؛ كاتب مسؤول : شعیری، حمیدرضا ؛
مجلة:مطالعات زبان و ترجمه»پاییز 1400 - شماره 46 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 27 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:فرایند یاددهی - یادگیریفرهنگ یادگیریابعاد فرهنگی هافستدتفکر شبکهایزبانآموز زبان فرانسه
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (7 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)