کلمة المفتاح Tourism destination brand Equity / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ بهاری، جعفر ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، شهلا ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1397 - شماره 1 (19 صفحة - من 413 إلی 431 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برند مقصدگردشگریتصویر برند مقصدگردشگریکیفیت ادراک شده مقصدگردشگریرضایت گردشگرانارزش ویژه برند مقصد گردشگری
-
2.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ جهانیان، منوچهر ؛ كاتب مسؤول : کروبی، مهدی ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1399 - شماره 23 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 79 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری ورزشیاستان البرزرضایت گردشگرارزش ویژة برند مقصدگردشگریکیفیت ادراک شده برند مقصد
-
3.
كاتب مسؤول : محمدی، سارا ؛ مؤلف : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ هادیان فر، نیلوفر ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1401 - شماره31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 231 إلی 247 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند مقصد گردشگرینیات رفتاری گردشگرانبازاریابی تلفن همراه
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة گردشگری و توسعه 2 |
مجلة جغرافيا و روابط انساني 1 |