کلمة المفتاح ارزش ویژه برند مقصد گردشگری / (10 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : محمدی، سارا ؛ مؤلف : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ هادیان فر، نیلوفر ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1401 - شماره31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 231 إلی 247 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند مقصد گردشگرینیات رفتاری گردشگرانبازاریابی تلفن همراه
-
2.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ جهانیان، منوچهر ؛ قادری، اسماعیل ؛ كاتب مسؤول : کروبی، مهدی ؛
مجلة:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»پاییز 1400، سال یازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 113 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری ورزشیکیفیت خدمات گردشگریتصویر ذهنی از مقصد گردشگریارزش ویژة برند مقصدگردشگریارزش ادراک شده از مقصد گردشگری
-
3.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ جهانیان، منوچهر ؛ كاتب مسؤول : کروبی، مهدی ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1399 - شماره 23 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 79 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:رضایت گردشگرگردشگری ورزشیاستان البرزارزش ویژة برند مقصدگردشگریکیفیت ادراک شده برند مقصد
-
4.
كاتب مسؤول : محمدی، سارا ؛ مؤلف : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ هادیان فر، نیلوفر ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»بهار 1399 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 55 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند مقصد گردشگریبازاریابی سولومونیات رفتاری گردشگران
-
5.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ بهاری، جعفر ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، شهلا ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1397 - شماره 1 (19 صفحة - من 413 إلی 431 )
الکلمات المفتاحية:رضایت گردشگرانارزش ویژه برند مقصد گردشگریآگاهی از برند مقصدگردشگریتصویر برند مقصدگردشگریکیفیت ادراک شده مقصدگردشگری
-
6.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:فضای گردشگری»پاییز 1396 - شماره 24 التصنيف B (Azad University (28 صفحة - من 73 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند مقصد گردشگریآگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برندکیفیت ادراک شده
-
7.
مؤلف : حقیقی، محمد ؛ روشندل اربطانی، طاهر ؛ روستا، احمد ؛ صالحی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1396، دوره نهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 63 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریبرندبازاریابی چندحسیبرندسازی مقصدبرندسازی مقصد گردشگریحسیارزش ویژة برنـد مقصـد گردشـگریبرند مقصد
-
8.
مؤلف : غفاری، محمد ؛ رنجبریان، بهرام ؛ فتحی، سعید ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره ششم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 845 إلی 866 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژة برندوفاداری به مقصد گردشگریارزش ویژة برند مقصد گردشگریتصویر ذهنی مقصد گردشگریمقصد گردشگریرضایت گردشگر
-
9.
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ غفاری، محمد ؛
مجلة:نگرش های نو در جغرافیای انسانی»زمستان 1393 - شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 21 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:برندارزش ویژه برند مقصد گردشگریمقصد گردشگریمدیریت برندارزش ویژه برندبرند مقصدارزش ادراکشده از مقصد گردشگریسوالکیفیت ادراکشده از مقصد گردشگری
-
10.
مؤلف : ایمانی خوشخو، محمد حسین ؛ ایوبی یزدی، حمید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1389 - شماره 13 ISC (26 صفحة - من 113 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:شهر یزدکیفیت ادراک شدهارزش ویژه برند مقصد گردشگریآگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- B (1 مقالة)