کلمة المفتاح کیفیت خدمات گردشگری / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بابایی اقدم، فریدون ؛ حیدری چیانه، رحیم ؛ كاتب مسؤول : رحیمی فرد، قاسم ؛
مجلة:تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی»پاییز 1400 - شماره 62 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 475 إلی 488 )
الکلمات المفتاحية:نیازسنجیمدیریت گردشگریرضایت گردشگرکیفیت خدمات گردشگری
-
2.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ جهانیان، منوچهر ؛ قادری، اسماعیل ؛ كاتب مسؤول : کروبی، مهدی ؛
مجلة:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»پاییز 1400، سال یازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 113 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری ورزشیکیفیت خدمات گردشگریتصویر ذهنی از مقصد گردشگریارزش ویژة برند مقصدگردشگریارزش ادراک شده از مقصد گردشگری
-
3.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ جهانیان، منوچهر ؛ قادری، اسماعیل ؛ كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1398 - شماره 55 ISC (24 صفحة - من 131 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری ورزشیلیزرلتصویر برنداستان البرزکیفیت خدمات گردشگریوفاداری گردشگرانگردشگریتصویرمقصد گردشگریوفاداری گردشگرگردشـگریبـهمقصـد
-
4.
كاتب مسؤول : بابایی، مهدی ؛ مؤلف : سعیدی، الهام ؛
مجلة:علوم ورزش»بهار 1398-شماره 33 التصنيف B (Azad University (12 صفحة - من 83 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:نیات رفتاریگردشگران ورزشیکیفیت خدمات گردشگری
-
5.
مؤلف : فیروزی، غزال ؛
مجلة:هنر و تمدن شرق»بهار 1398 - شماره 23 (8 صفحة - من 31 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریتلفیقکیفیت خدمات گردشگری
-
6.
مؤلف : حیدرزاده، کامبیز ؛ نجفی، کبری ؛ حسینی، سیدعلی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1396 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (39 صفحة - من 115 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﮔﺮدﺷﮕﺮیﺗﺼﻮﯾﺮذﻫﻨﯽ از ﻣﻘﺼﺪ ﮔﺮدﺷﮕﺮیرﺿﺎﯾﺖ ﮔﺮدﺷﮕﺮانوﻓﺎداری ﺑﻪ ﻣﻘﺼﺪ ﮔﺮدﺷﮕﺮیگردشگریمقصدمقصد گردشگریوفاداریمقصدگردشگریتصویر
-
7.
مؤلف : حسینی، حسن ؛ سازور، اعظم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز و زمستان 1390 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 117 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریرضایت مشتریتحلیل شکافکیفیت خدمات گردشگریمدل QFDخدماتجهانگردیاطلاعاتگردشگران خارجی