کلمة المفتاح trust in brand / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : Hedayat Sokachaee، Elham ؛ مؤلف : Babaei، Mohammadreza ؛
مجلة:Business and Marketing»Nov 2014 - Number 4 (22 صفحة - من 30 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:cellphonebrand satisfactionloyalty to the brandExperience of the brandtrust in brand
-
2.
مؤلف : کریم زاده، نسیم ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، مجید ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 237 إلی 260 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برنداعتماد به برندمسئولیت اجتماعی شرکتشهرت برندرضایت مشتری