کلمة المفتاح Trust Transfer / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : خدایاری، بهناز ؛ مؤلف : خدایاری، فرانک ؛ طبسی، سپیده ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (19 صفحة - من 1814 إلی 1832 )
الکلمات المفتاحية:رسانه اجتماعیروابط برندانتقال اعتمادجامعه هوادارانتعامل مصرف کنندهاکوپیانمشتریاعتماداطلاعاتمشتریانارتباطاتموبایلکاربران
-
2.
مؤلف : نوروزی، حسین ؛ داودآبادی فراهانی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : بهامین، فریبا ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»زمستان 1400- شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 81 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:انتقال اعتمادتعامل و درگیری مشتریاناعتماد برند مبتنی بر رسانه اجتماعیامنیت ادراکشده