کلمة المفتاح Urban branding / (35 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
كاتب مسؤول : اسدی، زهره ؛ مؤلف : محمدی، حمید ؛
مجلة:مطالعات شهری»پاییز 1400 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 27 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:برندجونقانگردشگری خلاقبرند سازی شهریمدیریت برند شهری
-
22.
مؤلف : کریمی، آرام ؛ فنی، زهره ؛ توکلی نیا، جمیله ؛ كاتب مسؤول : رضویان، محمد تقی ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1400 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 200 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریشهرهای کوچکتوسعه شهریکردستانبرند سازی شهری
-
23.
مؤلف : حمیدی، ارمان ؛ حسام، مهدی ؛ كاتب مسؤول : سالاری پور، علی اکبر ؛
مجلة:پژوهش های جغرافیای برنامه ریزی شهری»تابستان 1400، دوره نهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 439 إلی 461 )
الکلمات المفتاحية:شهر خلاقمدیریت شهریبرندسازی شهریتوسعۀ شهریبرند شهر خلاق
-
24.
مؤلف : فخیمزاده، حمید ؛ مهدینیا، محمدهادی ؛ محمودزاده واشان، مهدی ؛ كاتب مسؤول : سروری، هادی ؛
مجلة:مطالعات جغرافیایی مناطق خشک»زمستان 1399 - شماره 42 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 75 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:مدل معادلات ساختاریروش تحقیق ترکیبیبرندسازی شهریطرحهای توسعهی شهریشهر بیرجند.
-
25.
مؤلف : وهابیان، مریم ؛ نوری، سید علی ؛ کلهرنیا، بیژن ؛ كاتب مسؤول : قنبری، نوذر ؛
مجلة:نگرش های نو در جغرافیای انسانی»زمستان 1399 - شماره 49 التصنيف A (Azad University/ISC (26 صفحة - من 73 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریکلانشهر همدانبرندینگ شهریبرندینگ مکان
-
26.
مؤلف : ربانی، رومینا ؛ مهرمنش، حسن ؛ كاتب مسؤول : جلالی، سید مهدی ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»زمستان 1399- شماره 123 التصنيف A (Azad University (11 صفحة - من 55 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:برندنظریه داده بنیادبرند شهریبرند مقصدبرند سازی شهری
-
27.
مؤلف : بهادری، حسن ؛ جعفری، فیروز ؛ پناهی، علی ؛ كاتب مسؤول : احمدزاده، حسن ؛
مجلة:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»تابستان 1399، سال دهم - شماره 3 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 23 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل ساختاریآیندهپژوهیکلانشهر تبریزمیک مکبرندینگ شهری
-
28.
مؤلف : مرادی، غلامرضا ؛ كاتب مسؤول : علی الحسابی، مهران ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی شهری»پاییز 1399 - شماره 42 التصنيف A+ (Azad University/ISC (14 صفحة - من 69 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:جهانی شدنبوشهرتصویر ذهنیبرندسازی شهری
-
29.
كاتب مسؤول : Alalhesabi، Mehran ؛ مؤلف : Moradi، Gholamreza ؛
مجلة:Bagh-e Nazar»May 2020, Volume 17 - Number 83 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 73 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:GlobalizationUrban brandingurban imageprimary componentsecondary component
-
30.
مؤلف : ربانی، رومینا ؛ جلالی، سید مهدی ؛ مهرمنش، حسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت شهری»تابستان 1398 - شماره 38 التصنيف A (Azad University (12 صفحة - من 47 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگریبرند شهریبرند سازی شهریراهبرد برندسازی شهری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (20 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)