کلمة المفتاح value equity / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : پورفرج، اکبر ؛ تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ علی پوریان زاده، راحیل ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1392 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 89 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریارزش ویژه ادراکیارزش ویژه مبتنی بر رابطهرضایتمندی
-
2.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ توسلی، لیلا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 21 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریارزش ویژه نام و نشان تجاریارزش ویژه مشتریارزش ویژه رابطهارزش ویژه ارزش
-
3.
كاتب مسؤول : آرمان، مانی ؛ مؤلف : جاویدفر، محبت ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1395 - شماره 27 (ویژه نامه) (11 صفحة - من 191 إلی 201 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریارزش ویژه رابطهبازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژه
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت توسعه و تحول 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة مطالعات مدیریت گردشگری 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)