کلمة المفتاح Value proposition / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 2
-
1.
مؤلف : خاتمی، سیدمحسن ؛ احمد پور داریانی، محمود ؛ جلادتی، حسام الدین ؛ كاتب مسؤول : چیت ساز، احسان ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»زمستان 1402 - شماره 34 ، ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 144 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:مدل کسبوکارارزش پیشنهادیمدل درآمدینظریه مشروعیتبیمه فناورانه تقاضامحور
-
2.
مؤلف : استیری، مهرداد ؛ حسینی، فرشید ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ قلی پور، مجید ؛ رایج، حمزه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1391 - شماره 7 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:عوامل پشتیبان خلق ارزشمؤسسه مالی و اعتباری مهرکیفیت خدماترضایت مشتریمشتریمشتریانخدمات