تابستان 1397 - شماره 34 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : لاجوردی، مسعود ؛ دانایی، ابوالفضل ؛ زرگر، سید محمد ؛ حیدریه، سید عبدالله ؛
(34 صفحة - من 19 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:دیدگاه راهبردیدیدگاه بازاریابیخلق ارزش پایدار مشتریهوشمندی سیستم اطلاعات بازاریابی
-
مؤلف : علی احمدی، محمدهادی ؛ ماکويی، احمد ؛ بنیادی، علی ؛
(32 صفحة - من 53 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگسازمانیتکامل فرهنگینظریه خط گسلمدلسازی ممتیک
-
مؤلف : شریفی، روح الله ؛ وحیدی نژاد، اعظم ؛
(24 صفحة - من 85 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:مدیران آموزشیادراک توانمندیروحیهی تواناسازی
-
مؤلف : روشندل اربطانی، طاهر ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ سلطان محمدی، ارزو ؛
(31 صفحة - من 109 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:تبادل اطلاعاتشبکههای اجتماعیمشارکت فعالنظریه داده بنیادتلگراممرجعیت خبری
-
مؤلف : رضايی نژاد، محمدرضا ؛ تقوا، محمدرضا ؛ رودساز، حبیب الله ؛
(25 صفحة - من 141 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:تامین مالیتعاونیصکوکپهنباندمدل سرمایهگذاری
-
مؤلف : شریفی، احسان ؛ یزدانی، ناصر ؛
(18 صفحة - من 167 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:تجارت بینالمللبازاریابی اینترنتیشرکت صادراتیراهبردهای رشد و توسعه بازاربازار بینالمللی
-
مؤلف : دولت ابادی، عبداله ؛ جنگ، عباس ؛
(26 صفحة - من 185 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:روشنفکربیماری هلندیکشاورزیمنابع طبیعیاقتصاد رانتیهرمنوتیک عینی