بهار 1394 - شماره 1
-
مؤلف : میرنسب، میرمحمود ؛ كاتب مسؤول : قره اغاجی، سعید ؛
(20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:جهتگیری هدفدرماندگی آموخته شدهنظریههای ضمنیپیشرفت تحصیلیهوش
-
مؤلف : سرافراز، مهدی رضا ؛ كاتب مسؤول : ولیخانی، احمد ؛
(17 صفحة - من 23 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:جنسیتدانشآموزوضعیت تحصیلیذهنآگاهی
-
مؤلف : مومنی، خدامراد ؛ یزدانبخش، کامران ؛ كاتب مسؤول : فرامرزی، فرحناز ؛
(22 صفحة - من 41 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب ریاضیدانش آموزانسبک های یادگیریسبک های شناختی
-
كاتب مسؤول : پیری، موسی ؛ مؤلف : حبیبی کلیبر، رامین ؛ اق اتابای، امنه ؛
(19 صفحة - من 65 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:هوش اجتماعیتنظیم هیجانتفاوت های جنسیتیتعلل ورزی تحصیلی
-
كاتب مسؤول : امیری، مهدی ؛ مؤلف : پرتابیان، اکبر ؛
(23 صفحة - من 85 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:معلمانرفتار اخلاقیرفتار شهروندی سازمانی
-
مؤلف : رنجبر، معصومه ؛ كاتب مسؤول : فکری، کاترین ؛
(24 صفحة - من 111 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:انگیزش تحصیلیدانش آموزان دخترنظریه سوپر
-
مؤلف : فیروزبخت، سمیرا ؛ فولادچنگ، محبوبه ؛ طباطبایی، فاطمه سادات ؛
(21 صفحة - من 139 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:باورهای انگیزشیراهبردهای یادگیری خودگردانیادگیری مبتنی بر حل مسئلهدختران تیزهوش