پاییز 1400 - شماره 7 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : محمدکریمی، پرستو ؛ صلواتی، عادل ؛ كاتب مسؤول : سید نقوی، میرعلی ؛
(14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:وضوح و روشنی چشماندازحساسیت استراتژیکپاسخگویی استراتژیکتوانمندیهای جمعیمدل چابکی استراتژیک
-
مؤلف : ازادارمکی، امیر ؛ داودی، عارفه ؛ علیزاده مجد، امیررضا ؛
(14 صفحة - من 15 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیکارآفرینینوآوریبازاریابی کارآفرینانهشرکتهای دانشبنیان
-
مؤلف : اسکندری نیا، نیما ؛
(16 صفحة - من 30 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:استعارهنمایشنامهاستراتژی به مثابه چندگانهپنداریتاربینی استراتژیک
-
مؤلف : تقوی فرد، محمدتقی ؛ محمدخانی، امیر ؛ لطفی، فاطمه ؛
(14 صفحة - من 48 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:بانکدادهکاویدستهبندیمدیریت ارتباط با مشتریخوشهبندیRFMرتبهبندی مشتریان
-
مؤلف : مرادی مقدم، محسن ؛ صفری، حسین ؛ استادی، بختیار ؛ احمدی، حیدر ؛
(15 صفحة - من 65 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازی ساختاری تفسیریمدلهای تعالی کسبوکارفرهنگ تعالی
-
مؤلف : نوروزی، حسین ؛ طهماسبی اقبلاغی، داریوش ؛ جاسم بچاری، خیرالله ؛
(14 صفحة - من 81 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:نظامهای ارزیعملکرد بانکارزیابی استراتژیکیکسانسازی نرخ ارز
-
مؤلف : منظری توکلی، علیرضا ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ سلاجقه، سنجر ؛
(17 صفحة - من 95 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:عوامل سازمانیانگیزه خدمت عمومیعوامل غیرسازمانی
-
مؤلف : فلاح، احمد ؛ حامدی، ارکیده ؛
(22 صفحة - من 112 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:تعهدمشارکترضایت مشتریوفاداری مشتریاناعتماد مشتریمحصولات سامسونگ