کلمة المفتاح رتبهبندی مشتریان / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عربی، رحمان ؛ هداوند، مجتبی ؛ معصومی خلجی، حمیدرضا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پانزدهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (9 صفحة - من 320 إلی 328 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریشبکه عصبیرتبه بندی مشتریان
-
2.
مؤلف : تقوی فرد، محمد تقی ؛ محمدخانی، امیر ؛ لطفی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 40 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:بانکدادهکاویمدیریت ارتباط با مشتریخوشه بندیدسته بندیرتبهبندی مشتریان
-
3.
مؤلف : تقوی فرد، محمدتقی ؛ محمدخانی، امیر ؛ لطفی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»پاییز 1400 - شماره 7 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 48 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:بانکدادهکاویدستهبندیمدیریت ارتباط با مشتریخوشهبندیRFMرتبهبندی مشتریان
-
4.
مؤلف : اصغری، فرزاد ؛ احمدی، فرید ؛
مجلة:پژوهشنامه اقتصادی (دانشگاه علامه طباطبایی)»زمستان 1397 - شماره 71 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (39 صفحة - من 185 إلی 223 )
الکلمات المفتاحية:خوشهبندی مشتریانصندوق کارآفرینی امیدرتبهبندی مشتریانپیشبینی وضعیت اعتباری متقاضیان تسهیلاتتحلیل عاملی رب پی سی ایالگوریتم دو مرحلهای «کیمینز»
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)