پاییز 1397- شماره 27 التصنيف C (Azad University)
-
كاتب مسؤول : رستمی، فریبا ؛
(13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:آموزش حافظه کاریآموزش ذهن آگاهیخودنظم دهی تحصیلینظمخودتنظیمینظمبخشی تحصیلیآزمونانگیزشتنظیمپژوهشکنترل
-
كاتب مسؤول : محمودی، مهرداد ؛ مؤلف : میرزمانی، سید محمود ؛ ذبیحی، رزیتا ؛
(9 صفحة - من 14 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:سازگاریسلامت روانیاضطراب والدینافسردگی والدینوالدینسلامت روانی والدین
-
مؤلف : وثوقی کلنتری، علی ؛ آزادیکتا، مهرناز ؛ كاتب مسؤول : کامکاری، کامبیز ؛
(21 صفحة - من 23 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:استانداردسازینسخه سوم مقیاسهای استعداد تحصیلی وودکاک- جانسوندانش آموزان مدارس ابتداییآزمون
-
مؤلف : صارمی پور، نرگس ؛ زمردی، سعیده ؛ كاتب مسؤول : بنی سی، پری ناز ؛
(27 صفحة - من 44 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:افسردگیمعتادانتحمل ناکامیآموزش مهارت های ذهن آگاهیآموزش مبتنی بر ذهن آگاهیذهن آگاهی
-
كاتب مسؤول : عرب زاده، مهدی ؛ مؤلف : قاسمی اصل، قاسم ؛ کبیری، ویدا ؛
(10 صفحة - من 71 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:درگیری تحصیلیابعاد شخصیتنیازهای اساسی روانشناختیپژوهشروانشناسی
-
كاتب مسؤول : علی پور، الهه ؛
(16 صفحة - من 81 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:مدل مفهومیآموزش مجازیمعلولیت جسمی-حرکتیمعلولدانشآموزانجسمیحرکتیمعلولیت جسمیشناسایی
-
مؤلف : کاظمی، مریم السادات ؛ كاتب مسؤول : غیاثوند، فرشته ؛
(12 صفحة - من 97 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیویژگی های شخصیتیدانش آموزان دخترگروه های خونیگروه خونیپژوهشپرسشنامه