بهار و تابستان 1402- شماره 13
-
كاتب مسؤول : کارخانه، مریم ؛ مؤلف : میرزایی حصاریان، محمد باقر ؛ گل پور، لیلا ؛
(29 صفحة - من 13 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:آزمون مهارت درک خوانداریفارسی آموزان غیرایرانیروایی
-
كاتب مسؤول : ابراهیمی، شیما ؛ مؤلف : کاظمی، فاطره ؛
(27 صفحة - من 43 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:آموزش مجازیآموزش زبان فارسیغیرفارسیزبانانالگوی مفهومی آموزشکلانشایستگیها
-
كاتب مسؤول : مو، هونگ یان ؛ مؤلف : طبری شاهاندشت، نرگس ؛
(28 صفحة - من 71 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:زبان فارسیزبان چینیایران شناسیچین شناسیمرکز کنفوسیوسیک جاده _ یک کمربند
-
مؤلف : فلاح، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : خواجوی، یاسر ؛
(32 صفحة - من 99 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:ابزار سنجشنگارش و ویرایشرعایت اصول نگارشدانشگاه سلمان فارسیمهارت نگارش
-
مؤلف : رستمی، رویا ؛ امیریان، زهرا ؛ كاتب مسؤول : رفیعی، عادل ؛
(39 صفحة - من 131 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:کلیله و دمنهمهارت خواندنسادهسازیرویکرد تکلیف محورفارسیآموزان سطح متوسط
-
مؤلف : لیو، چیان ؛
(14 صفحة - من 171 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل مقابلهایآموزش زبان فارسیمثلهای فارسیمثلهای چینیفارسیآموز چینی
-
كاتب مسؤول : مصطفی پور، اشکان ؛ مؤلف : ابراهیمی شهرآباد، رقیه ؛
(26 صفحة - من 185 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:روشرویکردطرح درسیزبان برای اهداف ویژه دانشگاهیرویکرد محتوا محور
-
مؤلف : بازدار، تهمینه ؛
(27 صفحة - من 211 إلی 237 )
الکلمات المفتاحية:زبان فارسیزبان چینیبررسی تطبیقیزمان دستورینمود در دستور زبانزبانشناسی پیکرهای
-
كاتب مسؤول : معینی، علی اصغر ؛ مؤلف : فاطمی منش، علی ؛
(46 صفحة - من 238 إلی 283 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد ارتباطیشاخصهای ارزیابیدستور آموزشیمنابع آموزش زبان فارسیمفاهیم دستوری
-
كاتب مسؤول : فرخ، زهرا ؛ مؤلف : سلیمانی، حسن ؛
(22 صفحة - من 285 إلی 306 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای یادگیریمهارتهای زبانیمهارت گوش دادنآموزش زبان فارسی
-
كاتب مسؤول : کلاری، فاطمه ؛ مؤلف : صحرایی، رضا مراد ؛
(30 صفحة - من 307 إلی 336 )
الکلمات المفتاحية:مبتداسازیآموزش زبان فارسیپردازش درونداداصل اولین اسماصل احتمال رخداد
-
كاتب مسؤول : شیردست بهنمیری، مهشید ؛ مؤلف : میردهقان فراشاه، مهین ناز ؛
(17 صفحة - من 337 إلی 353 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ ایرانیعناصر فرهنگیارزیابی منابع آموزشی آزفاپرفا 1انگاره تلفیقیمحتوای فرهنگی