زمستان 1402، دوره نهم - شماره 4
-
كاتب مسؤول : غریبی، حسن ؛ مؤلف : شهیدی، امیرحسین ؛ خیراللهی زکی، هادی ؛
(18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیرفتار مشتریانبازاریابی سبزانتخاب محصول سبز
-
كاتب مسؤول : پیری، حبیب ؛ مؤلف : خوشرومعینی، عارف ؛
(8 صفحة - من 19 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:مالیاتساختار مالکیتنرخ موثر مالیاترفتار چسبنده هزینه
-
مؤلف : خستوانه، محسن ؛
(11 صفحة - من 27 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگفاصله قدرتبرنامه ریزی ملی منطقه ایشاخص حسابداری
-
مؤلف : مرادی شهدادی، ناصر ؛ کمری، رضا ؛
(12 صفحة - من 38 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:گزارشگری مالیحسابداری دولتیسیستم های حسابداری
-
مؤلف : یگانگی، سید کامران ؛ موسی زاده، نازیلا ؛
(16 صفحة - من 50 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت منابع انسانیمنابع انسانیسیستم های مدیریت منابع انسانی الکترونیک
-
مؤلف : رحمانی، مهرنوش ؛ حسینی مهر، علی ؛ رحمانی، عذرا ؛
(14 صفحة - من 66 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:دموکراسی آموزشیاشتیاق تحصیلیدانش آموزان پایه هفتم
-
مؤلف : بیرجندی، مسعود ؛
(14 صفحة - من 80 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد به برندنام و نشان تجاری برجستهتصمیم گیری به خرید مصرف کنندگان