بهار و تابستان 1402 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : فراهانی، علیرضا ؛ شمس، غلامرضا ؛ كاتب مسؤول : عارفی، محبوبه ؛
(22 صفحة - من 5 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:موانع آموزشیدانشگاه فرهنگیانانتقال یادگیریبرنامۀ درسی کارورزی
-
كاتب مسؤول : عظیمی، سیدامین ؛ مؤلف : طباطبا، نگار سادات ؛
(16 صفحة - من 31 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:تفکر انتقادیدانشآموزانوالدینسواد رسانهایدورۀ اول متوسطه
-
كاتب مسؤول : مرادی، رحیم ؛ مؤلف : آراسته صالح کوهی، مهدیه ؛
(15 صفحة - من 51 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:درگیری تحصیلیغنیسازی محیط یادگیریفناوریهای سیاردانشآموزان متوسطۀ دوم
-
كاتب مسؤول : سلطانی، اصغر ؛
(18 صفحة - من 71 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:نظریۀ غیبتبرنامۀ درسی غایببرنامۀ درسی سایهرئالیسم انتقادی
-
كاتب مسؤول : فهام، الهام ؛ مؤلف : ضرابی، وحید ؛ سعیدی، محمد ؛
(16 صفحة - من 93 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:کارکنانانتقال یادگیری به محیط کارمدل هالتونمولفۀ فردیمولفۀ آموزشیمولفۀ سازمانی
-
كاتب مسؤول : اعتمادی زاده، هدایت اله ؛ مؤلف : نوری، علی ؛
(20 صفحة - من 113 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:کثرتگرایی شناختیطراحی برنامۀ درسیهوارد گاردنرالیوت آیزنرکثرت دانشکثرت هوش
-
مؤلف : تاجی، مریم ؛ مقتدایی، لیلا ؛ كاتب مسؤول : سیادت، سید علی ؛
(16 صفحة - من 137 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شغلیمدیران مدارسبستۀ آموزشی خودبهسازیچابکی سرمایۀ انسانیتحلیل کوواریانس چندمتغیره
-
كاتب مسؤول : جهانی فر، مجتبی ؛ مؤلف : دهقانی، فاطمه ؛ هرمزی نژاد، معصومه ؛
(19 صفحة - من 157 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازیآموزش معلمانمدل مفهومیآموزش علومدانش فرامدلسازیمعلمان دورۀ دوم متوسطه