بهار 1388 - شماره 86 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : افروز، غلام علی ؛
(2 صفحة - من 1 إلی 2 )
الکلمات المفتاحية:سلامت روانیبرنامهکارآمدی نظام آموزش و پرورشدوره متوسطه
-
مؤلف : به پژوه، احمد ؛ بشارت، محمد علی ؛ غباری، باقر ؛ فولادی، فاطمه ؛
(20 صفحة - من 3 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب امتحانراهبردهای شناختی-رفتاریدانشآموزان دختر دبیرستانیکاهش اضطراب امتحاندانشآموزان
-
مؤلف : شاهی، یوسف ؛ افروز، غلام علی ؛ میرزمانی، سید محمود ؛
(18 صفحة - من 23 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:نشانگان داوندانشآموزان با نشانگان داونکودکانکودکان با نشانگان داونمهارتهای اجتماعیمعلمانمشکلات رفتاری دانشآموزان
-
مؤلف : احمدی، نفیسه ؛ حری، عباس ؛
(22 صفحة - من 41 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاهکتابخانه مرکزیوبکوالوبگاهکیفیتارزیابیاطلاعاتکاربرانارزیابی
-
مؤلف : بهرامی احسان، هادی ؛ اسلمی، الهه ؛
(20 صفحة - من 63 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:سبک فرزندپروریسلامتوالدینسلامت جسمی و روانیسازگاری زناشویی
-
مؤلف : ابیلی، خدایار ؛ جاهد، حسین علی ؛
(24 صفحة - من 83 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:بهرهوریعوامل سازمانیمدیران میانیشرکت ایرانخودروکارکنانکارکنان شرکتبهرهوری نیروی انسانی
-
مؤلف : حجازی، الهه ؛ نگهبان سلامی، محمود ؛
(26 صفحة - من 107 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:نوجوانیسبکهای دلبستگیهنجاریسبکهای هویت(اطلاعاتیمغشوش-اجتنابی)دلبستگیسبکهای هویتدلبستگی به والدیننوجوانانتعهد هویتسبک هویت اطلاعاتی
-
مؤلف : عابدی، صمد ؛ کرم دوست، نوروز علی ؛ رحیمی نژاد، عباس ؛ حجازی، الهه ؛
(20 صفحة - من 133 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیمدل رگرسیونیمتغیرهای آموزشیدرس علومدانشآموزان پایه سوم راهنماییمطالعه تیمز-آرپیشرفت تحصیلیدانشآموزانمطالعه تیمزمعلمTIMSSپیشرفت تحصیلی دانشآموزان
-
مؤلف : ایمانی، محسن ؛ سروش، صدیقه ؛
(26 صفحة - من 153 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:سیاستاصول تربیتیفارابیروشهای تربیتیتربیت سیاسیسیاسیمدینه فاضلهتربیتاخلاقفیلسوفرییس مدینه فاضلهکمال
-
مؤلف : افروز، غلام علی ؛ علی پور، احمد ؛ زایجانی، شادنوش ؛
(24 صفحة - من 179 إلی 202 )
الکلمات المفتاحية:کودکان با نشانگان داونوالدین کودکان عادی
-
مؤلف : ارجمند نیا، علی اکبر ؛ افروز، غلام علی ؛ ساداتی، سمیه سادات ؛
(16 صفحة - من 203 إلی 218 )
الکلمات المفتاحية:کودکان و نوجوانانعلل معلولیتکودکانکودکان و نوجوانان استثناییمناطق شهری و روستایی