الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 6 |
روانشناسی 2 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 9 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 4 |
ب 1 |
الف 1 |
-
1.
مؤلف : عابدی، صمد ؛ فرزانه، سولماز ؛ كاتب مسؤول : محمودفخه، هیمن ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»بهار 1401 - شماره 36 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 33 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:معلمانارومیههیجاناتتوانمندیهای منشیمشغولیت شغلی
-
2.
مؤلف : عابدي، صمد ؛ جباري، كامران ؛ صالحي باباميري، نرمين ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره)»بهار 1400 - شماره 21 (15 صفحة - من 107 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:تفکر انتقادیعملکرد تحصیلیسرمایه روانشناختیپیام نورعملکرد تحصیلی دانشجویانخودکارآمدیمدل
-
3.
كاتب مسؤول : جعفرزاده، محمدرحیم ؛ مؤلف : حسینی، سیده اسماء ؛ جاهد، حسینعلی ؛ عابدی، صمد ؛
مجلة:نامه آموزش عالی»زمستان 1399 - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 95 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:آموزشآموزش عالییادگیریآموزشدهندهیادگیری ترکیبیآموزشدهندگانفناوریچالش
-
4.
مؤلف : عابدی، صمد ؛ سعیدی پور، بهمن ؛ صیف، محمد حسن ؛ فرج اللهی، مهران ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»زمستان 1394 - شماره 32 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 19 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:اهداف پیشرفتباورهای هوشیخودکارآمدی تحصیلیراهبردهای یادگیری خودتنظیمیدانشجویان دانشگاه پیامنوردانشجویانانگیزشی
-
5.
مؤلف : عابدی، صمد ؛ سعیدی پور، بهمن ؛ فرج اللهی، مهران ؛ صیف، محمد حسن ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»بهار 1394 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 43 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:باورهای هوشیدانشگاه پیام نورباورهای معرفت شناختیباورهای انگیزشیراهبردهای یادگیری خودتنظیمی
-
6.
مؤلف : عابدی، صمد ؛ زارع، حسین ؛ سعیدی پور، بهمن ؛ سلطانی، اکبر ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»پاییز 1390 - شماره 15 ISC (22 صفحة - من 107 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:نیروی انسانیتوانمندسازیهوش هیجانیدانشگاه پیام نورهوش هیجانی مدیرانکارکنانتوانمندسازی نیروی انسانیتوانمندی
-
7.
مؤلف : سرمدی، محمد رضا ؛ صیف، محمد حسن ؛ طالبی، سعید ؛ عابدی، صمد ؛
مجلة:رویکردهای نوین آموزشی»بهار و تابستان 1389 - شماره 11 ISC (30 صفحة - من 1 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیRعوامل آموزشیدرس علومالگوی تحلیل مسیردانش آموزان سوم راهنماییTIMSSپیشرفت تحصیلی دانشآموزانمعلمتیمزمدرسهویژگیهای معلممطالعه تیمزآزمون
-
8.
مؤلف : عابدی، صمد ؛ کرم دوست، نوروز علی ؛ رحیمی نژاد، عباس ؛ حجازی، الهه ؛
مجلة:روان شناسی و علوم تربیتی»بهار 1388 - شماره 86 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 133 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیمدل رگرسیونیمتغیرهای آموزشیدرس علومدانشآموزان پایه سوم راهنماییمطالعه تیمز-آرپیشرفت تحصیلیدانشآموزانمطالعه تیمزمعلمTIMSSپیشرفت تحصیلی دانشآموزان
-
9.
مؤلف : عابدی، صمد ؛ کرم دوست، نوروز علی ؛ رحیمی نژاد، عباس ؛ حجازی، الهه ؛
مجلة:روان شناسی و علوم تربیتی»بهار 1388 - شماره 82 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 133 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیمدل رگرسیونیمتغیرهای آموزشیدانش آموزان پایه سوم راهنماییدرس علوممطالعه تیمز - آرپیشرفت تحصیلیدانشآموزانمعلمTIMSS