پاییز و زمستان 1395 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : ابیلی، خدایار ؛ جباری، لطفعلی ؛
(18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاه شاهدممیزیممیزی فرایندهافرایندهای آموزشی و پژوهشیالگوی ممیزی
-
مؤلف : قلی زاده مقدم، زینب ؛ سیدعباس زاده، میرمحمد ؛ حسنی، محمد ؛ قلاوندی، حسن ؛
(16 صفحة - من 19 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاههای دولتیارائه مدلشاخصهای اثربخشی
-
مؤلف : برزگر بفرویی، مهدی ؛ برزگر بفرویی، کاظم ؛
(12 صفحة - من 35 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:دانشجو-معلمانجهتگیری هدفانگیزش تحصیلیراهبردهای فراشناختی خواندن
-
مؤلف : پریشانی، ندا ؛ میرشاه جعفری، سیدابراهیم ؛ شریفیان، فریدون ؛ فرهادیان، مهرداد ؛
(14 صفحة - من 47 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:دوره دوم متوسطهاهداف کلی برنامه درسیآموزش محیط زیستمتخصصان برنامه درسیمتخصصان محیط زیست
-
مؤلف : جعفریان، سکینه ؛ اوجاقی، ناهید ؛ نجفی، حبیب الله ؛
(14 صفحة - من 61 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:انگیزه پیشرفتتدریس اثربخشخودتنظیمیکنش استاد
-
مؤلف : فریدی، محمدرضا ؛
(12 صفحة - من 75 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری خودراهبراثربخشی تدریسخودکارآمدی پژوهشی
-
مؤلف : احسانیان، فرامرز ؛ فقیه آرام، بتول ؛ سوسهابی، پری ؛
(22 صفحة - من 87 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:نیروی انسانیکیفیتشاخصهادانشگاه شاهدعوامل سازنده
-
مؤلف : دیبایی صابر، محسن ؛ عباسی، عفت ؛ فتحی واجارگاه، کوروش ؛ صفایی موحد، سعید ؛
(16 صفحة - من 109 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:معلمانتحلیل محتواآموزش و پرورشاسناد بالادستیشایستگیهای حرفهای