بهار 1396 - شماره 12 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : قنبری، سیروس ؛ شمس مورکانی، غلامرضا ؛ عارفی، محبوبه ؛ زندی، خلیل ؛
(28 صفحة - من 1 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:موانع آموزشیموانع سازمانیموانع فردیانتقال یادگیری به محیط کارکارکنانآموزشسازمانیکدمصاحبههاارزشیابیکارآموزان
-
مؤلف : محمدهادی، فریبرز ؛
(24 صفحة - من 29 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت منابع انسانیآموزش منابع انسانیرویکرد کوانتومییادگیری کوانتومیکوانتومیآموزشبهسازی منابع انسانیفیزیک کوانتومیاددهیفراگیران
-
مؤلف : جعفریفر، زهره ؛ خراسانی، اباصلت ؛ رضاییزاده، مرتضی ؛
(26 صفحة - من 53 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:چالشمدرسانآموزش مجازیآموزش و بهسازی منابع انسانیموانعبهسازی منابع انسانیشناسایی
-
مؤلف : قلیچلی، بهروز ؛ مشعوفی، شهرام ؛ قهرمانی، سعید ؛
(26 صفحة - من 79 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:عوامل کلیدی موفقیتتاپسیس فازیکانون ارزیابی و توسعهنظام جانشین پروریمدیرانکارکنانجانشینپروریشناساییبانک
-
مؤلف : شجاع، کلثومه ؛ کرمی، مرتضی ؛ آهنچیان، محمدرضا ؛ نادی، مجتبی ؛
(22 صفحة - من 105 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:آموزش ضمن خدمتارزشیابیمدل کرک پاتریکاثربخشی برنامههای آموزشیکارکنانآموزشدانشگاه فردوسی مشهدبرنامههای آموزشیتخصصی
-
مؤلف : عزتی، میترا ؛ یوزباشی، علیرضا ؛ شاطری، کریم ؛
(22 صفحة - من 127 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:الگوی کیفیاثربخشی آموزشیدوره های آموزشیسازمان امور مالیاتیکارکناننیازسنجیسازمانارزشیابیمدرسانارزیابی
-
مؤلف : فتحی، رضا ؛ صیف، محمدحسن ؛
(17 صفحة - من 149 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:شغلمدل پذیرش فناوریهنجار ذهنیخودکارآمدی رایانهتناسب فناوریکارکنانسهولت استفاده ادراکشدهبهکارگیریمدلسودمندی ادراکشده