تابستان 1393 - شماره 1
-
مؤلف : خراسانی، اباصلت ؛ قهرمانی، محمد ؛ میراحمدی، خالد ؛
(30 صفحة - من 1 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:آموزشبرون سپاریبرون سپاری آموزشموسسات ارائه دهنده آموزش
-
مؤلف : اسماعیلی، آمنه ؛ طاهری، مرتضی ؛ یونسی، جلیل ؛
(16 صفحة - من 31 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدی معلمانانتقال یادگیریحرفه ای گرایی معلمانحمایت مدیر مدرسهحمایت همکار
-
مؤلف : فتحی واجارگاه، کوروش ؛ ابوالقاسمی، محمود ؛ صادقی، مهدیه سادات ؛
(22 صفحة - من 47 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:آموزش و بهسازیحمایت مدیرانشرایط حمایتموانع حمایتزمینه ها و سطوح حمایت
-
مؤلف : شامی زنجانی، مهدی ؛ روحانی، سعید ؛ تقی نیا آهنگری، زهرا ؛
(20 صفحة - من 69 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری الکترونیکیوب 2نرم افزار های اجتماعییادگیری الکترونیکی 2.0
-
مؤلف : قرونه، داود ؛ میرکمالی، سید محمد ؛ بازرگان، عباس ؛ خرازی، سید کمال ؛
(28 صفحة - من 89 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاه تهرانروش آمیختهبالندگی هیات علمیعوامل موثر بر بالندگی
-
مؤلف : حقانی، محمود ؛ عراقیه، علیرضا ؛ بیگی، فریبا ؛
(18 صفحة - من 117 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:دانشمدیریت دانشامکان سنجیمدل پاولوسکی
-
مؤلف : کرمی، مرتضی ؛ رحمانی زاده، داوود ؛ جودی، بابک ؛
(20 صفحة - من 135 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:طراحی آموزشیمحیط کاریاثربخشی آموزشیانتقال یادگیریویژگی های فراگیر