-
1.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره هفتم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 543 إلی 562 )
الکلمات المفتاحية:عشق به برندحسادت به برنداقدام های ضد برند از جانب مشتریهویت سازی برندحسادتمشتریهویتعشقبرنـدهویتسازیحس
-
2.
مؤلف : علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»تابستان 1393 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 23 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندبرندهای ورزشیعشق به برندهواداری از برند