-
1.
مؤلف : مفاخری، خدیجه ؛ بدیع زاده، علی ؛ كاتب مسؤول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1399 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 139 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:خدماتی شدن تولیدکنندگانسیستمهای محصول-خدمتخدمات محوریچالشها
-
2.
كاتب مسؤول : میرجوادی، سید محمد ؛ مؤلف : سعیدنیا، حمیدرضا ؛ عابدی، احسان ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1398- شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 121 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترفتار مصرفکنندهترجیح برندوابستگی به برندارزشآفرینی برندمشتریارزش آفرینیکدگذاریوابستگیمشتریانبرند گراییبرندگراییپژوهش