-
1.
مؤلف : رستگار، عباس علی ؛ جانقلی، محمود ؛ حیدری، فائزه ؛ حیدری، حامد ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1391 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 39 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:معنویترهبریمعنویت در محیط کاررهبری معنویهویت یابی سازمانی
-
2.
مؤلف : سیدجوادین، سید رضا ؛ حیدری، حامد ؛ شهبازمرادی، سعید ؛
مجلة:مدیریت دولتی»بهار و تابستان 1388، دوره اول - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 75 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:توانمندسازیبانکتحلیل عاملیکارکنانتوانمندسازی کارکنانواریانسشغلمدیریت
-
3.
مؤلف : عسگری، ناصر ؛ حیدری، حامد ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»پاییز 1394 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 655 إلی 674 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکاعتماد مشتریرضایت مشتری.خرید گروهیکیفیت اطلاعاتمشتریان
-
4.
مؤلف : رضوی، فیروزه ؛ رحیمی قاضی کلایه، طاهره ؛ كاتب مسؤول : حیدری، حامد ؛
مجلة:مطالعات منابع انسانی»تابستان 1396 - شماره 24 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 197 إلی 228 )
الکلمات المفتاحية:کارکردگراییپارادایممدیریت دانشتفسیرگرایی ساختارگراییانسانگرایی بنیادی
-
5.
مؤلف : حیدری، حامد ؛ كاتب مسؤول : یزدانی زیارت، محمد ؛
مجلة:پژوهش های روانشناختی در مدیریت»پاییز و زمستان 1395 - شماره 3 (28 صفحة - من 103 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:تنیدگی شغلیتوانمندسازی ساختاریبرخورداری از حمایتدسترس به منابعدسترس به اطلاعاتقدرت غیررسمیقدرت رسمیفرصت یادگیری
-
6.
مؤلف : حیدری، حامد ؛ عبدالوند، ندا ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز1394 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 135 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:رضایتکیفیت خدماتوفاداریتمایل به رویگردانیهزینه رویگردانیتناسب قیمت
-
7.
مؤلف : معتمد، جعفر ؛ امیرمحسنی، شاپور ؛ ایروان منش، بهرام ؛ كاتب مسؤول : حیدری، حامد ؛
مجلة:مطالعات منابع انسانی»تابستان 1393 - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 125 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریخلاقیتمدیریت دانشعملکرد نوآورانهسازمان امنیتی
-
8.
مؤلف : حیدری، حامد ؛ موسی خانی، مرتضی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 201 إلی 218 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتريانکيفيت خدمات الکترونيککيفيت خدمات سنتیرضايت مشترياناعتماد مشتريانحداقل مربعات جزيی- مدلسازی معادلات ساختاریمشتریانبانکرضایت مشتریکیفیت خدماتالکترونیکبانکداریمدل
-
9.
مؤلف : هادیزاده مقدم، اکرم ؛ رامین مهر، حمید ؛ حیدری، حامد ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت دولتی»زمستان 1389 - شماره 4 ISC (18 صفحة - من 83 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:توسعهمدیریت دانشعوامل کلیدی توفیقجهت گیری راهبردی محورمدیریت شایسته محورانتقال و حمایت از دانشاطلاعات