-
1.
مؤلف : حسین زاده، علی ؛ نیازی، محسن ؛ شفائی مقدم، الهام ؛
مجلة:معرفت اقتصاد اسلامی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 35 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:هویت ملیتبلیغاتمصرف کالاهای داخلیرضایت از کالای داخلی
-
2.
مؤلف : نیازی، محسن ؛ فرهادیان، علی ؛ كاتب مسؤول : گودرزی، فرشاد ؛
مجلة:جامعه شناسی اقتصادی و توسعه»پاییز و زمستان 1401، سال یازدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science (24 صفحة - من 216 إلی 239 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمصرفگراییفراترکیبرسانهمصرفروش فراترکیباجتماعیرسانههاپژوهش
-
3.
مؤلف : نیازی، محسن ؛ نژادی، اعظم ؛ كاتب مسؤول : شفائی مقدم، الهام ؛
مجلة:جامعه شناسی ورزش»بهار 1395، سال دوم - شماره 5 (44 صفحة - من 221 إلی 264 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمیهنپرستیتشخصپذیریملیگرایی مصرفیعملکرد تولیدکنندگانمصرفمدلتولیدمصرفکنندگانمحصولاترضایت