-
11.
مؤلف : عسگر نژاد نوری، باقر ؛ صنایعی، علی ؛ فتحی، سعید ؛ کاظمی، علی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1393، دوره هجدهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 151 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:برنامه ریزی دو سطحیزمان پاسخ زنجیره ترمیمنارسایی خدماتیواکاوی رگرسیون
-
12.
مؤلف : کاظمی، علی ؛ کنجکاو منقرد، امیررضا ؛ محمودی میمند، مرتضی ؛ کنجکاو منفرد، علیرضا ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»زمستان 1393 - شماره 90 ISC (20 صفحة - من 47 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگتعهداخلاق سازمانیمدیریت اخلاقمدل یابی معادله ساختاریکارکنانمدلپژوهشاخلاق کاریمدیران
-
13.
مؤلف : کاظمی، علی ؛ صفری، علی ؛ اعرابی، سهیلا ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»بهار 1394 - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 119 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاهتجاری سازیشرکت های زایشیشهرک علمیتحقیقاتی اصفهانزایشیموفقیت شرکتدانشکارآفرینی
-
14.
مؤلف : رضایی حاجی ابادی، جواد ؛ کاظمی، علی ؛ كاتب مسؤول : محمدشفیعی، مجید ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 75 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت گردشگرخلق مشترک ارزشتجربه برند مقصدعشق به برند مقصدذینفعان صنعت گردشگریگردشگریگردشـگربـه
-
15.
مؤلف : بخشنده، قاسم ؛ کاظمی، علی ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»بهار 1397 - شماره 103 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 83 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:نگرشفراتحلیلقومگراییقصد خریدمحصولات داخلی
-
16.
مؤلف : حاتمی نسب، سید حسن ؛ صنایعی، علی ؛ امیری عقدایی، سید فتح الله ؛ کاظمی، علی ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 211 إلی 240 )
الکلمات المفتاحية:دلفیبندر خشکدیمتلحمل و نقل با چند وسیله نقلیهمناطق پشت ساحلی
-
17.
مؤلف : منصوری، علیرضا ؛ کاظمی، علی ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ كاتب مسؤول : رنجبریان، بهرام ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1398، دوره بیست و سوم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 23 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:بازار هدفشاخص های کلانانتخاب بازار بین المللیرویکرد غربالگری بازار
-
18.
مؤلف : جلالزاده، سیدرضا ؛ کاظمی، علی ؛ انصاری، آذرنوش ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1397، دوره بیست و دوم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 105 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:دلفیعملکرد برندارزش ویژه برند از دیدگاه مشتریارزش ویژه رابطه مشتری
-
19.
كاتب مسؤول : کاظمی، علی ؛ مؤلف : نقشینه، نادر ؛ التماسی، مهشید ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات»بهار و تابستان 1400 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 201 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:ارزش اطلاعاتمدیریت دادهدادههای اقتصادیچارچوب مدیریت داده DMBOKتصمیمگیری چندمعیاره MCDMاطلاعاتکسب و کارهای دانش بنیانمدیریتهـا
-
20.
مؤلف : حاتمی نسب، سید حسن ؛ صنایعی، علی ؛ امیری عقدایی، سید فتح الله ؛ کاظمی، علی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 205 إلی 229 )
الکلمات المفتاحية:دلفیDEMATELبندر خشکحمل و نقل با چند وسیله نقلیهمناطق پشت ساحلیدیماتلDry PortDelphiتوسعهتوسعه