-
11.
مؤلف : خواجه نوری، بیژن ؛ خجسته، سعاد ؛
مجلة:توسعه اجتماعی»بهار 1391، دوره ششم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 49 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:بزهکاریسبک زندگیبزهکاری دوران کودکیبزهکاریجوانان
-
12.
مؤلف : خواجه نوری، بیژن ؛ هاشمی، سمیه ؛ روحانی، علی ؛
مجلة:مطالعات ملی»زمستان 1389 - شماره 44 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 127 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:جهانی شدنهویت ملیاوقات فراغتسبک زندگیمدیریت بدنفناوریهای اطلاعاتی و ارتباطیشهر شیرازفناوریهای اطلاعاتی و ارتباطیمطالعاتدانشآموزانفرایند جهانی شدن
-
13.
مؤلف : خواجه نوری، بیژن ؛ پرنیان، لیلا ؛
مجلة:جامعه شناسی کاربردی»بهار 1394 - شماره 57 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 65 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:جهانی شدنزنانسبک زندگیفناوریهای نوين اطلاعاتی و ارتباطاتیبازانديشینگرش نقش جنسيتیارتباطاتیهویت اجتماعیهویت اجتماعی زنانفناوریهای نوین اطلاعاتیجهانی شدن فرهنگی
-
14.
مؤلف : خواجه نوری، بیژن ؛ مساوات، سیدابراهیم ؛ ریاحی، زهرا ؛
مجلة:جامعه پژوهی فرهنگی»زمستان 1393، سال پنجم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 19 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:سبك زندگيمسئوليت پذيري اجتماعيمسئوليت پذيري فرديمسئوليت پذيري در مدرسهنوجوانان دبيرستاني شيرازمسئولیتپذیریمسئولیتنوجوانان
-
15.
مؤلف : خواجه نوری، بیژن ؛ پرنیان، لیلا ؛
مجلة:جامعه شناسی کاربردی»پاییز 1393 - شماره 55 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 163 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:سبک زندگیجهانی شدن فرهنگیمديريت بدنآگاهی از جهانی شدنفناوریهای نوين اطلاعاتی و ارتباطاتیبازانديشی
-
16.
مؤلف : خواجه نوری، بیژن ؛ مرادخانی، مهری ؛ شیردل، الهام ؛ بنی فاطمه، زهرا السادات ؛
مجلة:زن و جامعه»پاییز 1394 ، سال ششم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 127 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:سبک زندگیمادرانایلامسبک فرزندپروریسبکسبک فرزندپروری مقتدرانهسبک فرزندپروری والدینوالدین
-
17.
مؤلف : خواجه نوری، دکتر بیژن ؛ مساوات، ابراهیم ؛
مجلة:زن و جامعه»تابستان 1398، سال دهم - شماره 2 التصنيف A+ (Azad University/ISC (20 صفحة - من 283 إلی 302 )
الکلمات المفتاحية:مصرفزنانسبک زندگیشیرازرفتار مصرفکنندهشبکههای مجازیسبک دینیرفتار مصرفیمتغیر