-
1.
مؤلف : معصومی، فاطمه ؛ سیاوشی، ملیحه ؛ كاتب مسؤول : بیابانی، حسن ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»پاییز 1402- شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 165 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:Param>بازاریابی رسانههای اجتماعی <شرکتهای کوچک و متوسط <عملکرد <پذیرش تکنولوژی <
-
2.
مؤلف : مطلق، محمد ؛ مکی زاده، وحید ؛ عباس نژاد، طیبه ؛ كاتب مسؤول : سیاوشی، ملیحه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 91 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی صادراتیکشور مقصد صادراتکشور فروشتاثیر کشور مبدامحصولکیفیتمصرفکنندگان
-
3.
كاتب مسؤول : محسنی، فاطمه ؛ مؤلف : بیابانی، حسن ؛ سیاوشی، ملیحه ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»تابستان 1400 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 312 إلی 332 )
الکلمات المفتاحية:تمایلات رفتاریآمیختهی بازاریابیجزیرهی هرمزبازاریابی گردشگری