-
1.
كاتب مسؤول : آزادمنش، سعید ؛ مؤلف : سجادیه، نرگس ؛ باقری، خسرو ؛
مجلة:تربیت اسلامی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 151 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:ارادهشناختگرایشتربیت اخلاقیاهدافدوران کودکیرویکرد اسلامی عمل
-
2.
مؤلف : زارعی دهباغی، افسانه ؛ ضرغامی همراه، سعید ؛ قائدی، یحیی ؛ باقری نوع پرست، خسرو ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»تابستان 1395 - شماره 58 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 28 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:فلسفه علوم اجتماعیپژوهش های تربیتیرئالیزم انتقادیعلوم اجتماعیتربیتیپژوهش
-
3.
مؤلف : خلیلی، سمانه ؛ باقری، خسرو ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»بهار 1389 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 47 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطآموزش و پرورشدریداساختارشکنینوشتارگفتارتفاوط
-
4.
مؤلف : باقری، خسرو ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»تابستان 1388 - شماره 98 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 9 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:ارادهاسلامعملشناختگرایشساختارگراییپساسختارگراییویژگیهای فطرتانسانسوژهاسلامیفوکوزبانچامسکیحسیپیاژه
-
5.
مؤلف : باقری نوع پرست، دکتر خسرو ؛
مجلة:فلسفه تربیت»بهار و تابستان 1398 - شماره 6 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 161 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:آموزشایرانغرباسلامیپراگماتیسمنظام آموزشیفلسفه آموزشیکتابپرورش
-
6.
مؤلف : حسین زاده، ام البنین ؛ شرفی، محمدرضا ؛ زیبا کلام، فاطمه ؛ باقری، خسرو ؛
مجلة:پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی»زمستان 1391 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 103 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:تعليم و تربيت اسلاميتعليم و تربيت در اسلامتركيبات وصفي در قرآنوجوه تربيتي و تحليل مفهومي در قرآندلالتهاي تربيتي در قرآن
-
7.
مؤلف : باقری، خسرو ؛
مجلة:رشد معلم»اسفند 1363 - شماره 21 (4 صفحة - من 30 إلی 33 )
-
8.
مجري المقابلة : شامانی، محمد علی ؛ مستمع المقابلة : باقری، خسرو ؛ ذوعلم ؛ اکبری ؛ علم الهدی ؛
مجلة:رشد معلم»آذر 1385 - شماره 204 (5 صفحة - من 5 إلی 9 )
الکلمات المفتاحية:تحجرآموزش و پرورشنظام آموزش و پرورشعلمتربیت دینیمعلماسلامتحولنگاه
- 9.
-
10.
مؤلف : باقری، خسرو ؛
مجلة:رشد معلم»اسفند 1365 - شماره 37 (3 صفحة - من 60 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریمدرسهنظام آموزش و پرورشمعلمتقلیدنقد و بررسی کتابدانشآموز